30 Temmuz 2010 Cuma

El emeği göz nuru kapı süsüm :)

İnternette gezinirken görüp, hayran kalıp, "bende de olmalı" dediğim sevimli kapı süsü :)



Tabii uygulamaya geçerken 'Sezgin tasarım'dan yardım aldım :) Annemsiz bu işe kalkışsaydım muhtemelen burada yayınlayacak bir kapı süsüm olmazdı :)
Vee sonuç: İşte anneciğimin eşsiz yeteneği ve hayal gücüyle, bir de benim hadi bitirelim diye olur olmaz kapısına direnmemle ortaya çıkan sevimli şey;




Evde kalan düğmeleri değerlendirmek için harika bir fikir. Hem boş vaktimi daha güzel nasıl geçirebilirdim ki ;)

3 yorum:

  1. çok sevimli olmuş gerçekten güle güle kullanın ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten çok sevimli ve değişik olmuş elinize sağlık

    hayırlı cumalar

    YanıtlaSil
  3. mine ve utkunun annesi, ikinize de çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil