31 Temmuz 2010 Cumartesi

balonlarla sevinçten 'uçmak' :)

Yaklaşan doğumgünleri hem heyecan hem stres..

Sevdiklerimizi mutlu etmek asıl amaç; ama varılan nokta genellikle (popüler deyimle) 'banel'.

Ben de 'en değerlilerimden' annem için yaşadığım 22 yılın 'ilk' sürpriz doğum gününü yapmaya niyetlenmiştim :)

Bu 'ilk' doğumgünü farklı birşey olmalıydı, görülmemiş ve unutulmaz.. Araştırmacı bir ruhla internete sarıldım ve buldum :) İşte sonuç:

Annemin eski-yeni bütün arkadaşlarına, sevdiklerine ulaşıp annem için 3-5 kelime yazmalarını istedim.

Yazıları kartonlara yapıştırıp uçan balonların ucuna bağladım.

Paşa Garden Restoranın ufak salonu da bizim için ideal bir ortam oldu.

Geriye annemi oraya getirip "sürpriiiiizz!" demek kaldı :)

Ne dersiniz, çocuklar gibi şen olmak için uçan balon yetmez mi? :)

Buradan esinlendim: http://www.avoision.com/2009/03/09/awesome_birthday_surprise_my_o.php

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder