31 Temmuz 2010 Cumartesi

'ağızda dağılan' hediye :)



Hayır bu bir pasta değil..
Yoo oyun hamuru da değil..
Yazıdan anlaşıldığı üzere bu bir hediye. Ama 'kurabiyeli' hediye :)

Son günlerde sünnetlerde, düğünlerde, doğumlarda vs. adını sıkça duyar olduğumuz 'kurabiyeler'e biraz farklı bir boyut kazandırmak istedim. 'Yine anneme', kayınvalidemler adına doğum günü hediyesi hazırlattım ve ailemizi 'bir çatı altında' toplattım :)

İşte 'mutluluğumuzun tablosu':
sol üstte annem, elinde kasnak..
sağ üstte babam, 'hafif' göbekli TV izliyor..
sol altta erkek kardeşim, her zamanki gibi pc başında..
sağ altta eşim ve ben, el ele annemlerde..
ortada altta ablam, tuarçiyle (kedisi) bahçede..
yolda da kayınvalidem ve görümcem misafirliğe geliyor..


'Hımm iyi fikir, ben de yaptırayım' derseniz http://kurabiyebutik.com/default.asp adresini ziyaret edebilirsiniz. Şimdiden afiyet olsun :)

2 yorum:

  1. çok hoş fikir aileniz her daim mutlu ve böyle birlikte olsun
    annenize selamlar sevgiler : )

    YanıtlaSil
  2. güzel dilekleriniz için teşekkürler :)

    YanıtlaSil