28 Mart 2011 Pazartesi

Hayallere Uçmak...

Hani National Geographic ekibi balonlarla ev uçurmuştu..


Tıpkı sevimli animasyon Up'ta baloncu Carl amcanın yaptığı gibi..


Sizi bilmem ama TV'de NatGeo'nun haberini görünce benim içim kıpır kıpır oldu :) Filmi izlerken hep 'balonlar gerçekten bir evi uçursa' diye hayal ediyordum, içinde ben olmasam da bu hayalin gerçekleştiğini görmek içimdeki kelebekleri harekete geçirdi sanırım :)


Kendi halinde, cici bir evim vardı, önceleri içine 'ben'den birşeyler katabilmek adına hayal gücümü zorlamaya çalışıyordum.. Ama uzunca bir süre bu yönden körelmiştim..


Ama şimdi yeni bir heyecanım var, içimde kıpraşan yeni bir 'can'ım var :) minik bir aile olmamıza sayılı günler kalmışken, evim için, ailem için yeni hayallerim, yeni fikirlerim var..

ve sanırım ben bu hayallerle sevinçten uçuyoruum ve bir müddet daha uçacağım :))
Allah sevincimi, hayallerimi yarıda bırakmasın; tamamına erdirsin inşallah..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder